Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Μαντινάδες!

Τρεις μέρες μας μείνανε 
για να έρθει η γιορτή της αγάπης,
για αυτό και εγώ θα σας πω κάμποσες μαντινάδες!!!

Όλα τα αστέρια του ουρανού θα στείλω εκεί κοντά σου
τη νύχτα να φωτίζονται όλα τα όνειρα σου



Μια καληνύχτα θα σου πω μέσα από την καρδιά μου
να έχεις όνειρα γλύκα παντοτινέ ερωτά μου



Σαν αγαπήσει η καρδιά την λογική την χάνει
γιατί έχετε ο έρωτας και φίμωτρο τσι βάνει




Όλα τα σ ΄αγαπώ αξίζει να σου πω
αγάπη μου να ξέρεις πόσο σε αγαπώ



Θα σου σκορπίσω την καρδιά χίλια εκατό κομμάτια
να μην μπορείς το σ΄αγαπώ να πεις σε άλλα μάτια



Μη σκιάζεσαι αγάπη μου για κανενούς την έννοια
μία την έχεις την καρδιά και είναι και ζαχαρένια



Σαν την φρεσκάδα του χιονιού όταν θα πρωτοπέσει
έτσι η σκέψη μου ριγά απάνω σου να θέσει



Όποιος σε δει πρώτη φορά σίγουρα θα νομίσει
πως άγγελος κατέβηκε στη γη να περπατήσει...



Θεά είσαι της ομορφιάς του ήλιου ξελογιάστρα
το ποιο οίκειο στέκι σου θα πρεπε να ήταν τα άστρα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου